Compania National Posta Romana - sezonul II

Da, lucrurile se pare ca reintra pe fagasul firesc.
Pe data de 27-nov am fost avizata sa ma prezint la Posta sa ridic un colet, si ca dupa doua zile de la avizare se percepe taxa de magazinaj. In 29-nov m-am prezentat la posta cu avizul si cand sa mi se elibereze coletul, ce sa vezi? 'Aveti de platit si taxa de magazinaj' graieste zana de la ghiseu. O intreb pentru ce, ca avizul e datat 27, iar la mine, 27+2=29. Deci inca aveam dreptul sa ridic coletul fara sa mi se perceapa taxa de magazinaj. Dansa, nu, ca trebuie sa platesc, intrucat coletul e la ei in magazie din 24-nov. ??? Poftim??? Putea sa fie din veci vecilor amin! Eu am fost avizata in 27 si pe aviz scrie ca am la dispozitie 2 zile sa ridic coletul. Imi flutura tanara respectiva niste formulare pe sub nas, cu niste stampile datate, pe care parca eu le-as fi pus, nu ei. Am lasat-o balta, ca nu avea sens sa ma cert cu zana, dar i-am spus ca am sa fac reclamatie. Ceea ce am si facut. Acum, astept sa ma contacteze cei de la Brasov. Daca nu, via OPC...
E vorba de un principiu aici. Nu e vorba de bani. Si tocmai asta vreau sa arat. taxa de magazinaj e 0.5 lei. Deci nu se poate spune ca sunt interrese materiale la mijloc. E vorba de educatie, de respect, de cunoasterea muncii.
Pe cine credeti ca a cazut boroboata? Cine credeti ca a fost chemat sa dea cu subsemnatul? FACTORUL POSTAL!!! Bietul om a venit si a intrebat ce reclamatie am facut, ca a fost chemat la sef... FACTORUL??? DE CE??? I-m spus omului ca in caz de ceva sa ma sune seful lui. Sa i le citesc.
Deci impertinentele de la ghiseu dau vina pe factorul postal. Parca factorul ar incasa taxa de magazinaj.

Bleachhhhh
Mi-e sila.

Niciun comentariu: