Oiozauri sau Orizauri sau creații horenziene

--- Articol editat și adus în actualitate fără să vreau ---
Sâmbăta și duminica ce tocmai au trecut am fost extrem de lipsită de inspirație. Adică am început vreo 3 proiecte pe care le-am taiat/desfăcut etc... adică, în fapt, nu am făcut nimic... însă, Babului i-am cumpărat o carte de origami. El e pasionat de dinozauri. Și fiindcă vremea a fost prielnică pentru stat în casă și pliat hârtie, iată ce ne-a ieșit din mâni. În general el a lucrat cu hârtia imprimată disponibilă în cartea cu pricina, iar eu cu hârtie simplă de origami. La vreo două modele erau câte 2 foi de hârtie disponibile, așa că sunt sauri identici.


Tyranosaur
tyranosaur


Sauruț sau saurișor ieșind din ou
saurisor din ou


Pteranodon
pteranodon


Styracosaur
styracosaur


Saur 1
saur 1


Saur 2
saur 2


Saur 3
saur 3


Saur 4
saur 4

Niciun comentariu: