Fuse şi se duse

Da, am votat. Nu mă scuz şi nu mă acuz. La fel cum nu am nimic de spus în privinţa celor care nu au votat. E o chestiune de alegere proprie, de liber arbitru.
Nu am putut să nu sesizez că tânărul Eugen Barbu nu a avut decât de pierdut din alianţa sa cu PSD: a adus voturi, dar nu s-a ales cu nimic.
Mă rog, nu sunt eu în măsură nici să înţeleg, nici să dezbat modul de votare şi de împărţire a câştigului. E clar că "cine-mparte, parte-şi face"!
Dar poate că pentru domnul Barbu va fi în stare să fructifice această experienţă şi poate o va folosi în viitor pentru a face CEVA. Are patru ani la dispoziţie să ne arate că îi pasă mai mult decât piţipoancelor blonde cu aspiraţii de negresă, care, deşi nu le-a păsat nici cât negru sub unghie, "s-au ales".
Sper ca această luptă pierdută să nu îl fi dezgustat în aşa măsură încât să renunţe la întregul război. Ci doar la alianţe neinspirate.
Cu stimă!

Niciun comentariu: